Wednesday, July 7, 2010

Resigning letter(s)

My version (disqualified) :

Puan,

PEMOHONAN UNTUK LETAK JAWATAN

Saya Tan Kian Beng, ingin memohon puan untuk membenarkan anak saya, Tan Khai Kim dari kelas 1B untuk letak jawatan. Sebab-sebab adalah seperti berikut:

2. Anak saya tidak berminat untuk menjadi pengawas dan berasa amat letih kerana mesti menjalankan tugas yang banyak.

3. Ibunya pula berkata bahawa ini telah menyusahkannya kerana mesti menghantar anak saya ke sekolah lebih awal seperti biasa.

4. Selain itu, saya juga risau bahawa ini akan menjejaskan pelajarannya.

3. Saya berharap agar puan akan meluluskan permintaan tersebut. Kerjasama puan amat saya hargai.

Sekian, terima kasih.

Yang Benar,


Elaine Yap Su Ni's version (using this) :

Puan,

PEMOHONAN UNTUK LETAK JAWATAN

Merujuk kepada perkara di atas,Saya Tan Kian Beng, bapa kepada Tan Khai Kim,1B ingin memohon kebenaran puan untuk membenarkan anak saya meletak jawatan sebagai seorang pengawas percubaan 2010.

2. Ibunya, Ng Lee Choo berkata bahawa ini telah menyusahkannya kerana perlu menghantar dia ke sekolah lebih awal. Hal ini menyusahkan kerana ibunya perlu bekerja dan susah untuk mengaturkan masa untuk menghantar dia ke sekolah.

3. Selain itu, anak saya juga tidak dapat mengejarkan pelajarannya,. Pada masa ini saya berharap anak saya dapat bertumpa atas pelajarannya. Sekarang dia menjadi seorang pengawas dan perlu keluar lebih awal untuk bertugas dan tidak dapat mendengar guru mengajar. Saya takut ini akan mempengaruhi pelajaran anak saya, oleh itu saya berharap pn heng boleh menyetujui permintaan saya untuk membenarkan anak saya meletak jawatan.

4. Saya berharap agar puan akan meluluskan permintaan tersebut. Saya mengucapkan ribuan terima kasih atas kerjasama puan.

Sekian, terima kasih.


Write so long for what oh su ni.... now just can use your version loh, LOL

No comments:

Post a Comment